Δευτέρα 28 Απριλίου 2008

Sex me up.....Είσαι τρελή;


Το Bartesera ήταν γεμάτο απο όμορφο κόσμο, εγώ και 2 ακόμα γνωστά μέλη της μπλογκόσφαιρας πίναμε τις μπυρίτσες μας και μιλάγαμε περι ανέμωμ και υδάτων. Η βραδιά ξαφνικά έγινε πιο ενδιαφέρουσα για έναν απο τους 3, αφού έκανε μια γνωριμία ζωής που θα του ανοίξει πολλές πόρτες στον κόσμο των νταβατζίδων. Η γνωριμία τους ξεκίνησε μετά απο την πρόσκληση που έκανε ο ντάβας στον blogger να του γνωρίσει μερικά ωραία γκομενάκια και να του κάνει δώρο μια βραδιά καυτού σεξ, η πρόσκληση βρήκε αρνητικό τον blogger δίνοντας όμως τους άλλους 2 διαθέσιμους για καυτό σεξ με αιθαίριες "επι πληρωμή" υπάρξεις. Μετά απο βλέμματα απελπισίας "σώστε με μαλάκες" και γέλια, αποφασίσαμε να τον λυτρώσουμε και να φύγουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα απο το μέρος της ακολασίας!


Αφου ξεπέρασε το σοκ κάναμε ένα διάλειμμα απο την νηστεία, και συνεχίσαμε την έξοδο μας περνόντας απο την πλατεία θεάτρου. Εκεί το άλλο γνωστό μέλος της μπλογκόσφαιρας δέχτηκε άλλη μια πρόταση για καυτό σεξ, αν και πιο πολύ σε απαγωγή ήταν παρά πρόταση αφού μια μαύρη ύπαρξη με ανύπαρκτα ρούχα και γατζώνοντας το κώλο του blogger τον παρέσυρε σε ένα ξενοδοχείο ώστε να ξεκουράσει το εργαλείο του μέσα σε ένα στεγνό απο τα γαμήσια μουνάκι (sic). Αρνήθηκε πολύ ευγένικα, αφού υποσχέθηκε πως την επομένη θα πήγαινε να την βρει ώστε να της κάνει σεξ μέχρι θανάτου.


Βρήκαν άντρες και αυτοί για να εκπληρώσουν τις σεξουαλικές επιθυμίες των αιθέριων υπάρξεων! Good luck next time....


Και δω σας ρωτάω.....Εγώ δεν μετράω; Εγώ γιατί δηλαδή δεν δέχτηκα πρόταση για καυτό σεξ με αιθαίρια ύπαρξη; Τελείωσαν οι μέρες μου σαν άντρας;

21 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Marvin είπε...

τσκ τσκ τσκ, δεν ξερουν να ξεχωριζουν αυτες οι πεταλουδιτσες.. εγω δεν ημουν τις προαλλες στο τουτου με δυο εκλεκτα μελη της μπλογκοσφαιρας και εναν τεταρτο φιλο και μας χτυπησε το τζαμακι μια μαυρη καλλονη και ειπε "παρτουζα τελει?" Και να τελει μανταμ, τι να σε κανουμε εσενα, βολευομαστε και μονοι μας. Πρεπει να κανουν λιγο τρεινινγκ, γιατι σπαταλανε ασκοπα το χρονο τους

Hfaistiwnas είπε...

Σιγά μην τελείωσαν, απλά θα είδαν ότι έχεις γούστο.. οπότε και δεν μπήκαν στον κόπο! χιχι! Φιλιά!!! Χρόνια Πολλά!

nikisot είπε...

thn epomenh fora 8a pw ston ntaba na se proseggisei

Ανώνυμος είπε...

oh shit...χαλασες και εσυ????
?????????????????????????????
?????????????????????????????
Ληγμενο αρνι φαγατε?

*Ποσα σας ζητησανε?*

Tanila είπε...

Eίναι που είσαι γκέης και βρομάει από μακριά;

Tanila είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Στην πλατεία θεάτρου λές μια ηλικιωμένη κάπως που σου φωνάζει πίσω από μια καγκελόπορτα να πάς κοντά? και μετά θέλει να σε τραβήξει με το ζόρι μέσα?
Την έχουν συναντήσει όλοι οι γνωστοί μου άντρες, κι ο ένας ενώ ήμουν μπροστά !

Naf είπε...

χρόνια πολλάαα!!
είσαι καλά παιδί μου??να σε αρπάξει καμία, που είσαι και αγκαλίτσας μελισσούλης εσύ, καινα σε ψάχνουμε???κάτσε καλά..

revqueer είπε...

Ρεεεεεεε, είσαι πολύ σα στρ8 τελικά ρεεεεεε!

One Happy Dot είπε...

Darling....εσυ είσαι πολύ...sic για τέτοια πράγματα!!!! :) Χρόνια Πολλά "μελισσούλη"!!!???

tovenito είπε...

να ξεκουράσει το εργαλείο του μέσα σε ένα στεγνό από τα γαμήσια μουνάκι; λυπάμαι που το λέω αλλά είμαι αναγκασμένος να συμφωνήσω με γ(κ)άμει. χρόνια πολλά!

Unknown είπε...

συγγνώμη δηλαδή αλλά εσύ εκλαμβάνεις το (ούτε καν) καμάκι από μια βιζιτού και την πρόσκληση στο βούρκο από κάποιον τυχάρπαστο που δεν έπαιρνε τα γράμματα και είπε να το ρίξει στο νταβατζιλίκι, ως ερωτικές προτάσεις? μουμπλε μουμπλε

Ανώνυμος είπε...

*Kαι εγω επιμενω...ποσα σας ζητησανε?*

*Και κατι που παρελειψα...οταν αρχισει η αναζητηση για το αν τελειωσαν οι μερες σου σαν αντρας....δυστυχως εχει δρομολογηθει η κατασταση* :P

One Big DJ είπε...

awww...you're better of without her...

George Tsitiridis είπε...

emena pali oses fores me stamatane... tis leo kale eimai gay...
kai apandane...
ax kale kai esi dikia mas eisai??
diladi poutana theloun na poun xaxax

xipasmenos είπε...

τσκ τσκ μες την κακία είστε όλοι :p

And don't worry δεν χάλασα...

Kisses everybody

Ανώνυμος είπε...

Μήπως ήσανε πιό.."αλέγκρο"?Αλλά μπα,αυτες οτι δουνε με παντελόνι νομιζουν οτι ειναι στρεϊκό.ΕΛα μη χαλιεσαι.2 τινά συμβαίνουνε!
Η σε πήρανε για πολύ κοπέλα,ή για πολύ μάτσο γκόμενο(και απο τα παραπάνω σχόλια μάλλον το 2 ισχύει)
Στα Αρχιδια σου πάντως.
Πληρωμενο ερωτα με αγορακια θέλεις? xixi (not me)

billzouk είπε...

ετσι και ξαναθαψεις την γειτονια μου, θα σου τους στειλω ολους σπιτι σου (μαυρες, τζανκια, πακιστανους, και τον νικητα extra bonus δωρο)

billzouk είπε...

Α! Και καλο μηνα!

Cookie Basher είπε...

Καλά, μην κάνεις έτσι!
Είμαι σίγουρος πως τα δικά σου τυχερά είναι πολύ καλύτερα :Ρ

xipasmenos είπε...

Θεία..τσκ τσκ να πληρώσω εγω για έρωτα; ΖΑΜΕ

Βill μου...έλα τσώπα...υπάρχουν και χειρότερα...να έμενες στην γειτονιά της Τανίλας!!!

Cookie μου.....δεν έχω κανένα παράπονο απο τα τυχερά μου...ίσα ίσα.... ;)