Τρίτη 15 Απριλίου 2008

madonna barbie


Madonna Barbie
by rowenatrue

Ενα video εμπνευσμένο απο τις άπειρες αλλαγές στυλ της Μαντόνα φτιαγμένο ειδικά για το dazed and confused το οποίο για αυτό το μήνα είναι αφιερωμένο στη Μαντόνα. Τα κουστούμια για την Madonna Barbie τα δημιούργησε ο Maki Loulou. Και τα animations και 3D παραγωγή έγιναν απο τον Jasper kidd.



7 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Marvin είπε...

Maki Loulou? Kalo! Me th mikrh Loulou kamia syggeneia?

xipasmenos είπε...

Είναι ο Έλληνας ξάδερφός της, αλλά για λόγους πρεστίζ το έκανε Μάκι!!!

jg είπε...

maresei sto telos pou sikwnetai i barbie me styl...'ti allo 8a me valoun na kanw tin poutanaaaaa'

Hfaistiwnas είπε...

Πλάκα είχε! Ποιός Μάκης; Μη μου πείτε ότι είναι μπλεγμένος ο Τριανταφυλλόπουλος σε αυτό; Έπρεπε να το φανταστω... Love Madonna!

Aviator είπε...

Ξιπασμένε καλώς σε βρίσκω για πρώτη φορά! Είσαι και καρκινάκι τρομάρα σου.. σαν κι εμένα.

Όλα τα ποστ μου άρεσαν για να μην αφήνω στο καθένα ξεχωριστά, keep up with the good work :)

Αυτό απο την Madonna δεν το περίμενα ομολογώ...

Τις καλημέρες μου!

One Happy Dot είπε...

xaxaxaxa!!!! H αναμαλλιασμένη Barbie στο τέλος είναι ολα τα λεφτά!!!

Stratos Bacalis είπε...

Τέλειο!!! Θα το ανεβάσω στο κουκλομπλόγκ μου!