Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

subway outifit


Τα μέλη του PSO (aka Project Subway Outfit) μετά απο τις κατινιές μεταξύ naf & one happy dot για το πια είναι πιο στυλιζαρισμένη τα πρωϊνα κατα τα οποία η τσίμπλα ακόμα σχηματίζεται στα ματοτσίνορα τους, είπαμε να ανεβάσουμε κάποιες φωτογραφίες ώστε αμα με δουν ή τις δω στο μετρό να αναγνωριστούμε και να καμακωθούμε με σκοπό το σεξ μέχρι θανάτου (yeah right).
Aρχικά έχω να πω οτι: Τα rayban είναι πλέον μπανάλ, viva la Persol. Όσο για τα λευκά Hugo Boss μου θυμίζουν κάτι γυαλιά χιονιού που φοράνε στο Παρνασό για σκι. Μετά δε μπορώ να αντισταθώ να σχολιάσω το sony mp3 σε σχήμα ταμπόν, και σε χρώμα Ελλάδος.

Πάρτε λοιπόν τα 2 δικά μου πιθανά subway outfit με το standar αξεσουάρ το τσαντάκι με ειδική υποδοχή για τα ακουστικά του ipod ώστε να μη μπλέκεται εκεί που δεν πρέπει.


Με λίγα λόγια eat my dust girls.



ΥΓ Όποια με πετύχει στο μετρό να θυμηθεί οτι οι γραμμές όντως έχουν ρεύμα, και οτι θα ήταν κρίμα να καρβουνιάσω.

25 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

One Happy Dot είπε...

χμ....είσαι λίγο πράσσινος το ξέρεις? Είναι και αυτό μόδα? Το φοράς κάθε πρωί πρίν να φύγεις? Σε ρωτάω να ξέρω πως θα σε αναγνωρίσω! Όσο για το τσαντάκι με ειδική υποδοχή για τα ακουστικά του ipod ώστε να μη μπλέκεται εκεί που δεν πρέπει...how cute and girly!!!! :) :)

xipasmenos είπε...

Ναι το πράσινο είναι μόδα, και με προκαλείς να μιλήσω για την τζιν φούστα....και δεν το θέλεις!!! :):)

Axx don't you just love bitching around?

Naf είπε...

χμμμ...η αλήθεια είναι οτι είσαι λίγο ΧΛΩΜΟΣ...και επίσης όσο κι αν προσπαθείς να κρυφτείς πίσω απο κολώνες να ξέρεις...ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ!
σε συγχώρώ μόνο και μόνο επειδή έχεις i-pod αδερφάκι. Και ωραία τσάντα. και ωραία γυαλιά. Άντε με έριξες.Μούτς.

xipasmenos είπε...

Ψάξε, ψάξε δεν θα με βρεις.......
Γυαλιά miu miu, τσάντα απο Rinnascente Μιλάνο στο section για αξεσουάρ ipod....

revqueer είπε...

εσύ παιδί μου έχεις πάντα και παντού στυλ! φτου φτου! τι άλλο να πω;

xipasmenos είπε...

Άσε το γλύψιμο, δεν θα σε βγάλω νικητή απευθείας στο swan!!!

Marvin είπε...

ΑΥΤΟΣ ειναι! Τον αναγνωριζω!

xipasmenos είπε...

Πουλιά στον αέρα πιάνεις Μάρβιν μου.....pun intented

Ανώνυμος είπε...

"Γιατί έχω στυλ.και σεξ απίλ.Είμαι πολύ καλή ανφας(τι να φαω μωρή?)και προφίλ" - Τραγούδαγε η μικρούλα Βικτόρια Χαλκίτη(πρίν την πάρει ο Phoevus και την κάνει όπως την έκανε.Και εν κατακλείδι εσυ αγάπη τα χεις!!!!!

jg είπε...

giati den exei kosmo sto metro?

xipasmenos είπε...

Ωωωω Θεία Donna με συγκινείς...σνιφ...

povofag μου, ήταν προσωπική φωτογράφιση!!!

One Happy Dot είπε...

πες μου ότι έκλεισες το μετρό για τη φωτογράφιση!!!!!!! Πες μου ότι η πρασσινάδα ειναι το WP123 από την οικολογική σειρά της kraft! Τζην φούστα? Bitchin? Let the game begin!!!!! :)

xipasmenos είπε...

Dotιτσα μου γλυκιά το πράσινο είναι επειδή σε είδα να ψωνίζεις τζην φούστες απο τα καλάθια, φορώντας ροζ πλαστική με κίτρινο λελούδι σαγιονάρα, ακούγοντας στο ταμπον-mp3 σου Βολάνη!!!

Μαλάκα uber bitching....ξεπέρασα το εαυτό μου!!!

One Happy Dot είπε...

Xipaki μου ειλικρινά συγνώμη αλλά τη φούστα την είδα πρώτη και οσο και να χτυπήθηκες και έκλαψες, απείλησες με αυτοκτονία στο subway (tres banale darling!) δεν θα μπορούσα να στην αφήσω έτσι απλά! όσο για τη σαγιονάρα, είναι Mitsuko οπότε λέγε ότι θες! To λουλούδι είναι αυτοποτιζόμενο σε περίπτωση που απορείς!

xipasmenos είπε...

Θα σε εκδικηθώ, αυτή η φούστα ήταν τέλεια για γάντια φούρνου. Όσο για την σαγιονάρα, όταν οι Mitsuko γίνουν μόδα να ξέρεις οτι θα είναι η τελευταία μέρα μου στο μάταιο τούτο κόσμο!!!

Δεν θέλω να φανταστώ καν πως αυτοποτίζεις το λελούδι στη σαγιονάρα!!! ΙΙΙΙΙουουουου

One Happy Dot είπε...

όταν οι Mitsuko γίνουν μόδα (κάτι σαν τις havaianas στο πιο βουκολικό!) θα βγω στο μπαλκόνι και θα φωνάζω: are you happy now bitch??? Με την καλή έννοια πάντα αγάπη!

xipasmenos είπε...

Εεε ποτέ αυτό είναι χειρότερο απο το να γυρίσουν στη μόδα τα σαμπό!!!!

ΣΤΑΜΑΤΑ ούτε να το φαντάζομαι δεν θέλω!!!

One Happy Dot είπε...

τσωπα τσωπα...ήταν μόνο ενα bitcy('s)dream! :)

Tanila είπε...

ΠΣΟΝΑΡΑ

tovenito είπε...

τη φάγαμε τη σκόνη σου!!!

xipasmenos είπε...

Tanila μου, ψόφα...με αγάπη!!

Tovene συγνώμη για τις 2 τρελές προοριζόταν η σκόνη, συγνώμη και πάλι αν σε πήραν τα σκάγια!! :D

One Happy Dot είπε...

wow!!!! someone is bitchin' all day long!!!!! well done!!!

xipasmenos είπε...

Aaaa με την Τανίλα είναι καθημερινότητα!! Και απο κοντά όταν βρισκόμαστε τα ίδια λέμε!!!

Tanila είπε...

Nai, μόνο που προσπαθείς και να μου δώσεις και γλωσσόφιλα. Ίου!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπώ miu miu
Πάντως αν κουβαλάτε όλα αυτά στο μετρό, καλύτερα να βγάζετε φορτωτική αντί για εισητήριο :P