Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

life after death

Μετά απο αρκετό καιρό που με βασάνιζε, πήρα επιτέλους την απόφαση και έγινα δωρητής οργάνων. Η καχύποπτη Ελληνική μου πλευρά έλεγε να μην το κάνω, ακούγοντας όλες τις αβάσιμες κατηγορίες οτι ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχευσεων "σκηνοθετεί" θανάτους, ή οτι ανακοινώνουν τον θάνατο πολύ εύκολα. Λίγες ερωτήσεις σε γιατρούς, λίγο ψάξιμο στο ιντερνετ, και αυτές οι αντιλήψεις αποδείχτηκαν απλές δικαιολογίες για αυτούς που απλά φοβούνται τον θάνατο.
Μερικοί λένε οτι υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο, συμφωνώ γιατί όταν εγώ πεθάνω θα δώσω ζωή σε πολλούς ανθρώπους που παλεύουν για λίγο ακόμα διασκέδαση στο κόσμο αυτο.
Και σε περίπτωση που θα χρειαστώ εγώ μεταμόσχευση, θα νιώθω περήφανος και χαρούμενος που θα δεχτώ ένα δώρο που και γω ο ίδιος θα μπορώ να προσφέρω.
Τυπώστε την δεύτερη εικόνα και στείλτε την με ταχυδρομίο ή φαξ, αλλιώς στο ΚΕΠ της περιοχής σας.

14 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Το έχω σκεφτεί και εγώ πολλές φορές, αλλά κάτι μου έλεγε ότι είναι νωρίς ακόμη, αργότερα στη ζωή μου θα το ξανασκεφτώ καλύτερα...
Μου έδωσες πολλά στοιχεία πάντως.
Καλή η κίνησή σου να γίνεις δωρητής, μπράβο! Ελπίζω να το σκεφτούν και άλλοι!
Καληνύχτα!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλή κίνηση, μικρούλη. Και κατατοπιστικό ποστ.

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΟΣ Ο ΞΙΠΑΚΗΣ! γΙΕΣ!
Και γω το σκεφτομαι αλλά έχω τους ενδοιασμούς που είχες.
Δε ξέρω.¨εχουν βαση αυτα που λες.Αφου μπορεις να το κάνεις το ρημάδι το καλό..
Εκτος και αν με χτυπησει κανας καρκίνος...εκει δε σωνετε τιποτα(αυτο το χιουμορ μου πιά...)

Dr_MAD είπε...

Εύγε! Ελα να γινόμαστε πολλοί ;-)

Αλλά έπαθα εγκεφαλικό με το από κάτω "αγαπημένο βιβλίο"... Cosmopolitan!

Ειμαι κι εγώ Cosmogirl!

One Big DJ είπε...

how nice of you :)

PETRITO ZEZUS είπε...

Μπράβο..
You have big soul.
x-x

One Happy Dot είπε...

Xipaki μικρό και γλυκό...έκανες πολύ καλά! Είμαι κι εγω δωρητής οργάνων εδω και χρόνια (δεν ακούγεται ωραίο αυτό και θα πάθω μια από τις γνωστές κρίσεις ηλικίας!!!) και οσο creepy και αν ακούγεται είναι ωραίο συναίσθημα να ξέρεις ότι μπορείς να δώσεις ζωή σε κάποιον που το έχει ανάγκη.... :)

revqueer είπε...

Ήδη το σκεφτόμουν σοβαρά, αλλά τώρα ακόμα περισσότερο. Έκανες πολύ καλά.

tovenito είπε...

συγχαρητήρια για την κίνηση. αξίζει πολλά!

Naf είπε...

παρόλο που φαίνεται τόσο απλό φαινομενικά σαν διαδικασία, πιστεύω οτι θέλει @@ για να το κάνεις τελικά.

ethanandthecity είπε...

ok εγώ κλείνω από τώρα τα μαλλιά σου :-P

Nikos είπε...

Θέλει όντως αρχίδια για να το κάνεις. Μπράβο σου είσαι αρχιδέχων :-)

ειρηνη είπε...

συγχαρητήρια! Θέλει πολύ δύναμη να κάνεις κάτι τέτοιο εδώ πολλοί φοβούνται απλά να δώσουν αίμα! Και εγώ το σκέφτομαι για κάποια στιγμή! Αλλά εχω δει στην μικρή μου ζωή να επανέρχονται ανθρωποι που τους είχαν όλοι ξεγραμμενους! Γι'αυτό ψιλοφοβάμαι!

Ανώνυμος είπε...

Ρωτάει το ένα πρόβατο το άλλο :
Πιστεύεις στη ζωή μετά το Πάσχα?