Τρίτη 8 Απριλίου 2008

bjork new videoclip


To νέο βίντεοκλιπ της Bjork απο το Volta είναι το Wanderlust, όχι απο τα εύκολα στο να ακούσεις τραγούδια, αλλά άλλωστε αυτό είναι το trademark της Bjork. To videoclip αυτό το έκανε ένα video production team οι Encyclopedia pictura και έχουν κάνει μια απίστευτη δουλειά που συμβαδίζει απόλυτα με την bjork. Κάναν το καλυτερό της videoclip στο χειροτερό της τραγούδι. Στο dazed & confused website υπάρχει μια μικρή συνέντευξη της ομάδας αυτής για το videoclip. Αναμένουμε και στις 19 Απρίλη να δούμε και την 3D έκδοση του κλιπακίου.



Άσχετο, και ίσως λίγο χαζό αλλά δεν σας θυμίζει πίνακα του Van Gogh;

10 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

jg είπε...

ok, merika tis tragoudia maresoun. alla giati etsi auti i gynaika? kati asxhmo paizetai ston egefalo tis. kai nai katalava auto pou les gia van g.

Mirela είπε...

Εμένα τα δύσκολα τραγούδια της μου αρέσουν περισσότερο!

Καλημέρα!

PETRITO ZEZUS είπε...

Είναι a piece of art.M'αρέσει πολύ η εισαγωγή με τα τριχωτά όντα.
Πάντα με μάγευαν τα video της(All is full of love είναι το αγαπημένο μου)
Και να καθόλου άσχετο, η εικόνα μοιάζει με Van Gogh.
Welldone!
x-x

One Happy Dot είπε...

Καθόλου μα καθόλου άσχετο....μοιάζει με Van Gogh και wow to u Που το πρόσεξες! Μετά την εμφάνισή της στα Oscar (?) με το φόρεμα-κύκνος η αλήθεια είναι ότι την εχω παρεξηγήσει λίγο αλλά παραδέχομαι ότι έχει συγκεκριμένο στυλ -αναλοίωτο στο χρόνο- και το συγκεκριμένο κλιπ είναι Piece of art! Thank u luvs!

Cookie Basher είπε...

Δεν τρελάθηκα, αλλά τουλάχιστον δεν το μίσησα και με τη μία, σαν το ΑΠΑΙΣΙΟ "Earth Intruders". Κιρίκου και μαλακίες

tovenito είπε...

different tastes in music!

Hfaistiwnas είπε...

Ουάου! Πολύ ωραίο είναι! Το τραγούδι δεν το κατάλαβα όλο.. αλλά θα ψάξω τους στίχους! Φιλιά!!!

ΥΓ. Όντως μοιάζει με Van Gogh!

Naf είπε...

κάτι τέτοιο έβλεπα μεταξύ ύπνου και ξύπνιου μια φορά που είχα παρει 2 e και μετά απο άπειρα ξύδια....:Ρ

xipasmenos είπε...

povofag μου, ενώ στους δικούς μας εγκέφαλους δεν παίζει κάτι; Αχ και να ανεβάσω logs να σου πω εγώ.

Mirela, γενημένη για τα δύσκωλα...;)

petrito μου, καλά ήμουν σίγουρος οτι θα σου άρεσε.

dot μου, το φόρεμα κύκνος ήταν κοινωνικό μήνυμα, που να δεις την ταινία που χει κάνει με τον άντρα της για τις φάλαινες!

cookie μου, άλλοι την λατρεύουν και αλλος την μισεί!!

tovene, αμα είχαμε όλοι τα ίδια γούστα θα ήταν βαρετό!

Ηφαιστίωνα, είναι σούπερ, διάβασε στίχους και θα πάθεις!

naf μου, no more LSD for you woman!!

dunno είπε...

έχω ετοιμάσει τα γυαλιά μου και περιμένω με αγωνία την 3d εκδοση του κλιπ.διαφωνώ όμως με τους περισσότερους, το wanderlust είναι το αγαπημένο μου από το volta και από τα πολύ αγαπημένα μου της bjork γενικότερα.