Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

Χαρούμενα δέντρο-φιλαράκια

Ένα απο τα αγαπημένα μου επεισόδια, το έβλεπα χτες στο ipod μου και με κοίταζαν όλοι που γέλαγα μόνος μου.




ΥΓ#1 Για αυτό δεν αλλάζω το ipod με τίποτα, μόνο και μόνο για artworks και free podcasts.
YΓ#2 Αμα δείτε κάποιον να βλέπει happy tree friends στο άϊ-βοδ του και γελάει μόνος, χτυπήστε εγώ θα είμαι!!

14 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Donnie είπε...

OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.
teliooooooo! mou eftiakses to vrady kai mou eksasfalises tin apolysi mou apo tin doulia. Gelao kai trantazetai to grafio. lol

Marvin είπε...

teleiws gruesome omws h seira ...mprrr

jg είπε...

lol, emena maresei to cub kai i petunia!

Hfaistiwnas είπε...

Tώρα αυτό είναι χαρούμενο... μάλλον μακάβριο... :)

One Big DJ είπε...

Teleio! Exw ola ta episodes me agapimeno mou ayto..

http://www.youtube.com/watch?v=dLLNKpJrHro

xipasmenos είπε...

Αγαπάμε, αγαπάμε happy tree friends.....είναι τόσοοοο cute...
awwwwwww

nikisot είπε...

egw pali sigoura 8a se xtyphsw me aytp tp rimado tasaki
ps exoun symbei polla me kyrio, mia filh pou me xreiazotan

One Happy Dot είπε...

χαχαχαχαχαχαχα!!!!! Poor little bunnys!!!! Καλημέρα!!!

To Katinaki είπε...

χαχαχα! Τέλεια είναι αυτά, εμένα το αγαπημέμο μου είναι το παρακάτω:
http://youtube.com/watch?v=nmXL6-F3vZQ

PETRITO ZEZUS είπε...

i love happy tree friends!

xipasmenos είπε...

Εμένα ενοείται οτι και το κινητό μου χτυπαει με το τραγουδάκι τους!!!

Unknown είπε...

hahahahahahahaha δεν το είχα δει, τέλειο!

g for george είπε...

Είναι μια σειρά που αγαπώ να μισώ!

Dr_MAD είπε...

Γαμάτο! Τώρα το είδα! Εγώ λατρεύω το επεισόδιο με το μάτι, τον τρυποκάρυδο και το δέντρο. ΤΕΛΕΙΟ