Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

beauty skool dropout

Νέο αξιόλογο electro pop συγκρότημα απο Brighton το οποίο έχει ένα πολύ κεφάτο, πολύχρωμο, και χαρούμενο ήχο που σε κάνει να χορεύεις. Το motherfucking pop είναι το debut EP τους και κάτι μου λέει οτι θα πάνε πολύ καλά. Επίσης έχω την εντύπωση οτι αυτό το συγκρότημα θα αρέσει πολύ σε Naf, gsus, oni, cookie basher, και γενικώς σε όποιον άλλο έχει καλό γούστο!



Load it/check it/rewrite it/download it/Plug it/play it/burn it/rip it/plug it/Surf it/buy it/scroll it/zoom it/pose it/click it/drag and drop it/fix it

8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Cookie Basher είπε...

Ε με τέτοιο καλόπιασμα εννοείται θα το ακούσω. Αργεί να κατέβει, πιο αργό κι από lesbian sex είναι
θα επανέλθω και θα σου πω :Ρ

Τελείως fag hag η τύπισσα btw

Hfaistiwnas είπε...

Το κατεβάζω...
bye!!!

One Happy Dot είπε...

ok...έκανα υπομονή και τα άκουσα όλα. Καλά να πάθω! You young ones...μου τσακίζετε τα αυτιά αλλά τι να κάνω, σας παω! Η Naf τουλάχιστον, αν δεν το ξέρει ηδη θα το κάνει ringtone! Άκου Motherfucking pop... :Ο

Cookie Basher είπε...

Μου έρχεται αυτόματα η εικόνα μιας αφράτης αγγλίδας με μεγάλα βυζιά που βρωμάει μπύρα

Πλάκα έχει, θα το χόρευα με πώρωση αν ήμουν μεθυσμένος :Ρ

xipasmenos είπε...

Μπισκοτάνθρωπε μου, καλά όταν βρεθούμε θα σε μεθύσω και θα το χορέψουμε παρέα!!!

Κατεβασέ το Ηφαιστίωνα, μπάϊ και σε σένα.

Dot μου

Naf είπε...

Don't give me songs with synths γιατι τρελαίνομαιιιιιι!
I looooved the Asian Boiz....

Naf είπε...

pi es:
μόνο εγώ το κατέβασα γρήγορα!!???νιάχ νιάχ νιάχ :Ρ

xipasmenos είπε...

make some noise for asian boys.....